021-91005868

آدرس :تهران، خیابان پاکستان، بن بست دوم، پلاک 22، واحد 4

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

__defaults__

932

فهرست مطلب

آشنایی با خدمات مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

شاید شما هم در دسته ی آن افرادی باشید که مالیات و موارد مربوط به آن را فقط برای شرکت ها و موسسه ها و مراکز بزرگ و به طور کلی حقوقی می دانند. حتی در صورتی که کوچکترین تصوری از مالیات برای اشخاص حقیقی مانند خودشان داشته باشند تنها به مالیات بر ارزش افزوده که در هنگام خرید می پردازند فکر می کنند. اما همینجا صبر کنید، این طرز فکر کاملا اشتباه است. حتی اشخاص حقیق هم می بایست مالیات خود را پرداخت کنند چرا که این افراد هم در دسته ی افرادی هستند که مالیات شامل حال آنها می شود. مالیات بر درآمد که خود شاخه های مختلفی  نظیر مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد املاک، مالیات بر درآمد کشاورزی، مالیات بر درآمد حقوق و مالیات بر درآمد اتفاقی، یا مالیات بر فروش  مثلا مالیاتی که هنگام نق و انتقال سند به فرد تعلق می گیرد، مالیات بر دارایی مثل ارث، املاک و غیره  همه و همه مالیات هایی هستند که می تواند به اشخاص حقیقی تعلق بگیرد. برای اطلاع بهتر و دقیق تر از این موارد مالیاتی لازم است تا شخص از مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی استفاده کند. در ادامه کمی بیشتر به این موضوع می پردازیم.

قبل از هرگونه اقدامی با گرفتن مشاوره از افراد متخصص، میتواند مانع بروز اشتباهات و اتلاف وقت و ضایع شدن حقتان شوید. شما میتوانید از مشاوره مالیاتی رایگان ما جهت حل موارد مالیاتی خود بهره‌مند شوید.

مشاور مالیات اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی کیست؟

هنگامی که صحبت از مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی به میان می آید قطعا یک مشاور مالیاتی وجود دارد که قرار است این امر یعنی مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی به وسیله ی وی انجام شود. این فرد عموما یک وکیل مجرب و کارکشته در مورد زمینه ی مالیات است که با توجه به تجربه ای که در اختیار دارد می تواند کلیه ی خدمات مشاوره ای در زمینه ی مالیات را به افراد ارائه نموده و آنها را در این زمینه کمک کند تا تکلیفشان مشخص شود. از جمله زمینه هایی که این مشاور مالیاتی قادر است تا در آن خدمات خود را ارائه دهد عبارت هستند از:

تنظیم کردن لایحه های مالیاتی
تنظیم کرد اظهارنامه های مالیاتی و نیز ارسال آنها
ارائه ی خدمات لازم در زمینه ی مالیات تعلق گرفته بر ارث و چگونگی محاسبه ی این نوع از مالیات
محاسبه ی مالیات بر املاک و مستغلات
مطلع کردن مودی از معافیت های مالیاتی موجود
مالیات بر ارزش افزوده
بررسی کردن پرونده هایی که برای افراد حقیقی در زمینه ی مالیات وجود دارند و نیز رسیدگی به آنها
و سایر مواردی از این دست

افرادی که در زمینه ی مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی فعال بوده و حرفه ای هستند می توانند در کمترین زمان ممکن پرونده های شما را در این زمینه حل و فصل کرده و بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند.

همین حالا با پیشگامان حساب تماس بگیرید و مشاوره مالیات اشخاص/اصناف بگیرید!

مزیت های استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی

استفاده از خدماتی که یک مشاور فعال در زمینه ی مالیات ارائه می دهد می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که به شرح زیر هستند:

کمک کردن به افراد در زمینه ی تنظیم پرونده ی مالیاتی شان در کنار کارهایی نظیر تکمیل و ارائه ی اظهارنامه های مالیاتی، نوشتن و ثبت دفترهای قانونی موجود و نیز راهنمایی به فرد در زمینه راهکارهایی که می توانند سبب کمتر شدن میزان مالیات وی شوند
از بین بردن هرگونه ابهام فرد در زمینه ی مالیات موجود برای فروش اعم از فروش خودرو، ملک و غیره
ارائه ی خدمات در زمینه ی مالیات بر ارث و نیز کمک به وراث در محاسبه ی این مالیات و نیز تنظیم و تکمیل اظهارنامه ی مالیاتی فرد متوفی
کمک به فرد در شکایت های مالیاتی و ارائه ی درخواست های تجدید نظر برای پرونده هایی نیاز به این کار دارند
کمک به افراد . یا اشخاص برای مالیات بر ارزش افزوده، تنظیم اظهارنامه ی مورد نیاز برای آن
بررسی و پیگیری کلیه ی شکایت هایی که در زمینه ی مالیات هستند، به همراه تنظیم کردن و تحریر لایحه های مالیاتی مورد نیاز، پیگیری جریمه های مالیاتی افراد یا شرکت ها و نیز کمک به کاهش آنها، ارائه ی راهکارهایی برای شکایت کردن و یا اعتراض به مبلغی که برای مالیات برای افراد و یا شرکت ها معین شده اند.
مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی در زمینه ی معافیت های مالیاتی مشاغل

یکی از مهمترین خدماتی که به وسیله ی مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی می توان از آن بهره مند شد در مطلع شدن از کلیه ی معافیت های مالیاتی است که فرد یا شرکت شامل انها می شود. اگر فردی که مالیات شامل حال وی شده است در موعد مقرر تعیین شده از سوی سازمان مالیات اظهارنامه ی مالیاتی خود را به این نهاد ارائه دهد و کاملا بر اساس مقررات عمل کند شامل معافیت های مالیاتی می شود.

به این صورت که مبلغ این معافیت که به صورت هر ساله در قانون بودجه مشخص می شود از میزان مالیاتی که فرد می بایست بپردازد کسر شده و سپس ما به التفاوت این میزان بر اساس ماده ی قانونی موجود در این زمینه یعنی ماده‌ی صد و سی و یک قانون که برای مالیات های از نوع مستقیم هستند برای این فرد و یا شرکت اعمال می شود و وی می بایست نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کند. پس همانطور که میبینید استفاده از خدماتی که یک مشاور مالیاتی در زمینه ی مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی ارائه می دهد تا چه حد می تواند کمک کننده باشد و از هزینه های موجود بکاهد و در نتیجه برای فرد بسیار کمک کننده است